Marka odzieżowa z unikalną koncepcją w fazie rozwoju
Informacje podstawowe:
Kategoria
Sprzedam firmę
Branża
Wszystkie branże
Województwo
podkarpackie
Miasto
Sanok
Cena sprzedaży
27 000 PLN
Zasięg przedsiębiorstwa
Europejski
ogłoszenie archiwalne
Dodano: 13 listopada 2018
Oferta ważna do: 28 lutego 2019
ID ogłoszenia: #260

Ogłoszenie: Marka odzieżowa z unikalną koncepcją w fazie rozwoju jest archiwalne, gdyż ogłoszeniodawca go nie przedłużył. Na ten moment nie ma możliwości kontaktu z ogłoszeniodawcą. Pozostaw adres mailowy jeśli chcesz być powiadomiony o aktywowaniu ogłoszenia.
Opis ogłoszenia:
Informacje dotyczące marki
Głównym założeniem przy wykreowaniu brandu było spojrzenie na słowiańskie korzenie, które są akcentowane poprzez nowoczesne, graficzne wariacje rzemiosła ludowego, czyli: haft krzyżykowy, haft płaski, koronka, motywy kwiatowe z gorsetów strojów ludowych, krywulki.
Kolory marki oraz wzory to nowoczesność, to nowe spojrzenie na słowiańskie techniki rękodzieła nałożone na aktualne modowo wykroje, Obecnie brand ma w ofercie sprawdzone fasony kierowane do młodych ludzi, bluzy, bluzki, swetry, t-shirty, polo. Główną grupą docelową są kobiety i mężczyźni w wieku 18-34 lata.
Odzież kierowana jest do osób, które lubią wyróżniać się na tle ogółu jak również chcą zaakcentować swoją niezależność w stosunku do trendów.
Twarzami marki w kolekcji wiosna/lato byli modele, finaliści Top Model.
AKTYWA
Na cenę sprzedaży marki wpływają następujące aktywa:
- System identyfikacji wizualnej marki: logo, logotyp, kolorystyka, prawa autorskie
- Witryna sklepu internetowego, domena wraz z wszystkimi licencjami
- Profile: Facebook (6700 fanów) liczby fanów ciągle rosną, Instagram (3400 followersów) – liczby
fanów ciągle rosną, Pinterest, Zszywka_pl, skrzynka pocztowa w domenie i inne,
- Projekty wykorzystane i nowe wraz z prawami autorskimi
- Umowy z sponsorskie z muzykami
- Materiały marketingowe: zdjęcia, teksty, elementy grafik itd.
- Umowy z pośrednikami w sprzedaży (witryny pośredniczące)
- Umowy z sklepami stacjonarnymi
- Model obsługi dostaw
- Wartość magazynu
- Baza produkcyjna: kontakty z wykonawcami, dostawcami, webdesigneram, agencją marketingową informacje dotyczące półproduktów.
- Część zapasów pod kątem produkcji
- Kasa fiskalna, wyposażenie magazynu, zestaw wysyłkowy
PERSPEKTYWY DLA MARKI
Marka od dnia funkcjonowania (10 m-cy) cieszy się uznaniem i budzi wyłącznie dobre emocje.
Firma ma bardzo duży potencjał, wprowadzenie nowej kolekcji z nakładami na reklamę wzmocni już ugruntowaną pozycję rynkową marki. Dodatkowo obecne stany magazynu zapewnią ciągłość sprzedaży i funkcjonowania a co za tym idzie płynność firmy od dnia zakupu.
POWODY SPRZEDAŻY
Sprzedaży wynika z faktu, że właściciele nie są w stanie rozwijać dalej marki z powodów osobistych.
Głównym założeniem przy wykreowaniu brandu było spojrzenie na słowiańskie korzenie, które są akcentowane poprzez nowoczesne, graficzne wariacje rzemiosła ludowego, czyli: haft krzyżykowy, haft płaski, koronka, motywy kwiatowe z gorsetów strojów ludowych, krywulki.
Kolory marki oraz wzory to nowoczesność, to nowe spojrzenie na słowiańskie techniki rękodzieła nałożone na aktualne modowo wykroje, Obecnie brand ma w ofercie sprawdzone fasony kierowane do młodych ludzi, bluzy, bluzki, swetry, t-shirty, polo. Główną grupą docelową są kobiety i mężczyźni w wieku 18-34 lata.
Odzież kierowana jest do osób, które lubią wyróżniać się na tle ogółu jak również chcą zaakcentować swoją niezależność w stosunku do trendów.
Twarzami marki w kolekcji wiosna/lato byli modele, finaliści Top Model.
AKTYWA
Na cenę sprzedaży marki wpływają następujące aktywa:
- System identyfikacji wizualnej marki: logo, logotyp, kolorystyka, prawa autorskie
- Witryna sklepu internetowego, domena wraz z wszystkimi licencjami
- Profile: Facebook (6700 fanów) liczby fanów ciągle rosną, Instagram (3400 followersów) – liczby
fanów ciągle rosną, Pinterest, Zszywka_pl, skrzynka pocztowa w domenie i inne,
- Projekty wykorzystane i nowe wraz z prawami autorskimi
- Umowy z sponsorskie z muzykami
- Materiały marketingowe: zdjęcia, teksty, elementy grafik itd.
- Umowy z pośrednikami w sprzedaży (witryny pośredniczące)
- Umowy z sklepami stacjonarnymi
- Model obsługi dostaw
- Wartość magazynu
- Baza produkcyjna: kontakty z wykonawcami, dostawcami, webdesigneram, agencją marketingową informacje dotyczące półproduktów.
- Część zapasów pod kątem produkcji
- Kasa fiskalna, wyposażenie magazynu, zestaw wysyłkowy
PERSPEKTYWY DLA MARKI
Marka od dnia funkcjonowania (10 m-cy) cieszy się uznaniem i budzi wyłącznie dobre emocje.
Firma ma bardzo duży potencjał, wprowadzenie nowej kolekcji z nakładami na reklamę wzmocni już ugruntowaną pozycję rynkową marki. Dodatkowo obecne stany magazynu zapewnią ciągłość sprzedaży i funkcjonowania a co za tym idzie płynność firmy od dnia zakupu.
POWODY SPRZEDAŻY
Sprzedaży wynika z faktu, że właściciele nie są w stanie rozwijać dalej marki z powodów osobistych.
Zdjęcia:
Zobacz film:
Zobacz mapę:
Tagi:
Zobacz również:

do negocjacji
Kupimy biznes z przychodem rocznym kilka mln zł
Wszystkie branże,

opublikowano 29.04.2022
Poszukujemy przedsiębiorstw do przejęcia części lub całości udziałów. Interesują nas działające i funkcjonujące firmy (min. 2 lata), które wykazują przychody roczne na poziomie kilku mln zł. Inwestycja na terenie całego kraju, we wszystkich branżach....

do negocjacji
Kupimy dochodowe oferty inwestycyjne
Wszystkie branże,

zaktualizowano 11.04.2022
Kupimy dochodowe oferty inwestycyjne na terenie całego kraju. Interesują nas przede wszystkim: parki handlowe, obiekty handlowe, lokale handlowe, działki usługowe, magazyny, kamienice, grunty inwestycyjne.
Interesują nas wyłącznie skomercjalizowan...

1 790 000 PLN

15 000 000 PLN

2 000 000 PLN

15 000 000 PLN

9 500 000 PLN

600 000 PLN

10 000 PLN

6 500 000 PLN

13 000 000 PLN

680 000 PLN

1 950 000 PLN

500 000 PLN

1 250 000 PLN

280 000 PLN

110 000 PLN

3 500 000 PLN

1 500 000 PLN

200 000 PLN

2 500 000 PLN

280 000 PLN

do negocjacji

6 800 000 PLN

3 000 000 PLN

4 500 000 PLN

4 000 000 PLN

250 000 PLN

18 400 000 PLN

5 990 000 PLN

392 370 PLN

6 500 000 PLN

6 900 000 PLN

249 000 PLN

8 900 000 PLN

1 700 000 PLN

2 200 000 PLN