Marka odzieżowa z unikalną koncepcją
Informacje podstawowe:
Kategoria
Sprzedam firmę
Województwo
małopolskie
Miasto
Kraków
Cena sprzedaży
do negocjacji
Zasięg przedsiębiorstwa
Cały kraj
Powód sprzedaży
Sprzedaży wynika z faktu, że właściciele nie są w stanie rozwijać dalej
marki z powodów osobistych.
marki z powodów osobistych.
ogłoszenie archiwalne
Dodano: 19 marca 2019
ID ogłoszenia: #1594
Ogłoszenie: Marka odzieżowa z unikalną koncepcją jest archiwalne, gdyż ogłoszeniodawca go nie przedłużył. Na ten moment nie ma możliwości kontaktu z ogłoszeniodawcą. Pozostaw adres mailowy jeśli chcesz być powiadomiony o aktywowaniu ogłoszenia.
Opis ogłoszenia:
Głównym założeniem przy wykreowaniu brandu było spojrzenie na słowiańskie korzenie, które są akcentowane poprzez nowoczesne, graficzne
wariacje rzemiosła ludowego, czyli: haft krzyżykowy, haft płaski, koronka, motywy kwiatowe z gorsetów strojów ludowych, krywulki.
Kolory marki oraz wzory to nowoczesność, to nowe spojrzenie na słowiańskie techniki rękodzieła nałożone na aktualne modowo wykroje,
Obecnie brand ma w ofercie sprawdzone fasony kierowane do młodych ludzi, bluzy, bluzki, swetry, t-shirty, polo. Główną grupą docelową są kobiety
i mężczyźni w wieku 18-34 lata.
Odzież kierowana jest do osób, które lubią wyróżniać się na tle ogółu jak również chcą zaakcentować swoją niezależność w stosunku do trendów.
Twarzami marki w kolekcji wiosna/lato byli modele, finaliści Top Model.
AKTYWA
Na cenę sprzedaży marki wpływają następujące aktywa:
- System identyfikacji wizualnej marki: logo, logotyp, kolorystyka, prawa autorskie
- Witryna sklepu internetowego, domena wraz z wszystkimi licencjami
- Profile: Facebook (6800 fanów) liczby fanów ciągle rosną, Instagram (6700 followersów) – liczby fanów ciągle rosną, Pinterest, Zszywka.pl, skrzynka pocztowa w domenie i inne,
- Projekty wykorzystane i nowe wraz z prawami autorskimi
- Umowy z sponsorskie z muzykami
- Materiały marketingowe: zdjęcia, teksty, elementy grafik itd.
- Umowy z pośrednikami w sprzedaży (witryny pośredniczące)
- Umowy z sklepami stacjonarnymi
- Model obsługi dostaw
- Wartość magazynu
- Baza produkcyjna: kontakty z wykonawcami, dostawcami, webdesigneram, agencją marketingową informacje dotyczące półproduktów.
- Część zapasów pod kątem produkcji
- Kasa fiskalna, wyposażenie magazynu, zestaw wysyłkowy
Marka od dnia funkcjonowania cieszy się uznaniem i budzi wyłącznie dobre emocje.
Firma ma bardzo duży potencjał, wprowadzenie nowej kolekcji z nakładami na reklamę wzmocni już ugruntowaną pozycję rynkową marki. Dodatkowo obecne stany magazynu zapewnią ciągłość sprzedaży i funkcjonowania a co za tym idzie płynność firmy od dnia zakupu.
Współpraca posprzedażowa
wariacje rzemiosła ludowego, czyli: haft krzyżykowy, haft płaski, koronka, motywy kwiatowe z gorsetów strojów ludowych, krywulki.
Kolory marki oraz wzory to nowoczesność, to nowe spojrzenie na słowiańskie techniki rękodzieła nałożone na aktualne modowo wykroje,
Obecnie brand ma w ofercie sprawdzone fasony kierowane do młodych ludzi, bluzy, bluzki, swetry, t-shirty, polo. Główną grupą docelową są kobiety
i mężczyźni w wieku 18-34 lata.
Odzież kierowana jest do osób, które lubią wyróżniać się na tle ogółu jak również chcą zaakcentować swoją niezależność w stosunku do trendów.
Twarzami marki w kolekcji wiosna/lato byli modele, finaliści Top Model.
AKTYWA
Na cenę sprzedaży marki wpływają następujące aktywa:
- System identyfikacji wizualnej marki: logo, logotyp, kolorystyka, prawa autorskie
- Witryna sklepu internetowego, domena wraz z wszystkimi licencjami
- Profile: Facebook (6800 fanów) liczby fanów ciągle rosną, Instagram (6700 followersów) – liczby fanów ciągle rosną, Pinterest, Zszywka.pl, skrzynka pocztowa w domenie i inne,
- Projekty wykorzystane i nowe wraz z prawami autorskimi
- Umowy z sponsorskie z muzykami
- Materiały marketingowe: zdjęcia, teksty, elementy grafik itd.
- Umowy z pośrednikami w sprzedaży (witryny pośredniczące)
- Umowy z sklepami stacjonarnymi
- Model obsługi dostaw
- Wartość magazynu
- Baza produkcyjna: kontakty z wykonawcami, dostawcami, webdesigneram, agencją marketingową informacje dotyczące półproduktów.
- Część zapasów pod kątem produkcji
- Kasa fiskalna, wyposażenie magazynu, zestaw wysyłkowy
Marka od dnia funkcjonowania cieszy się uznaniem i budzi wyłącznie dobre emocje.
Firma ma bardzo duży potencjał, wprowadzenie nowej kolekcji z nakładami na reklamę wzmocni już ugruntowaną pozycję rynkową marki. Dodatkowo obecne stany magazynu zapewnią ciągłość sprzedaży i funkcjonowania a co za tym idzie płynność firmy od dnia zakupu.
Współpraca posprzedażowa
Zdjęcia:



Zobacz mapę:
Tagi:
3 199 000 PLN
do negocjacji
60 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
3 500 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
1 750 000 PLN
1 000 000 - 12 300 000 PLN
2 100 000 PLN
150 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
do negocjacji
do negocjacji
do negocjacji
do negocjacji
do negocjacji
do negocjacji
do negocjacji
350 000 PLN
do negocjacji
500 000 - 2 000 000 PLN
9 000 PLN
140 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
100 000 - 100 000 000 PLN
