Chata Polska - Sklep ogólnospożywczy
Informacje podstawowe:
Kategoria
Franchising
Branża
Spożywczy
Województwo
wielkopolskie
Miasto
Poznań
Ulica
Zwierzchowskiego 25
Kwota inwestycji
do negocjacji
Zasięg przedsiębiorstwa
Cały kraj
ogłoszenie archiwalne
Dodano: 14 października 2018
ID ogłoszenia: #69

Ogłoszenie: Chata Polska - Sklep ogólnospożywczy jest archiwalne, gdyż ogłoszeniodawca go nie przedłużył. Na ten moment nie ma możliwości kontaktu z ogłoszeniodawcą. Pozostaw adres mailowy jeśli chcesz być powiadomiony o aktywowaniu ogłoszenia.
Opis ogłoszenia:
Chata Polska to sieć sklepów ogólnospożywczych zbudowana w oparciu o polski kapitał, rozwijająca się od 1997 roku i obecna dziś na terenie sześciu województw: wielkopolskim, lubuskim, zachodnio-pomorskim, kujawsko-pomorskim, pomorskim i dolnośląskiml.
Liczba sklepów - 205
- Średnia liczba nowych sklepów rocznie - 20;
- Przeciętna powierzchnia sprzedaży – 203m2;
- Min. powierzchnia sprzedaży – 120m2;
- Maks. powierzchnia sprzedaży – 890m2.
Franczyza Chaty Polskiej występuje w 4 formatach: VIP, Premium, Standard i Partner, dopasowanych do różnych potrzeb. Modele opierają się na blisko 20 latach doświadczenia we współpracy z Właścicielami sklepów. Klient w sposób świadomy wybiera biznes, jaki chce prowadzić i na jakich zasadach wsparcia.
Od początku współpracy Sieć gwarantuje pomoc w planowaniu sali sprzedaży, Category Managementu czy merchandisingu. Nie mamy określonych wymagań co do wysokości inwestycji, dopiero po wizycie naszego Specjalisty i inwentaryzacji obiektu, określamy wymagany poziom inwestycji. Chata Polska prowadzi szkolenia dla Pracowników. Zapewnia również szerokie wsparcie marketingowe. Już od momentu planowania otwarcia, poprzez uroczyste uruchomienie, a następnie całoroczną aktywację sprzedaży przy wykorzystaniu narzędzi bezpośrednio dopasowanych do wielkości Sklepu, jego asortymentu i specyfiki rynku lokalnego. Główne narzędzia to gazetki promocyjne oraz materiały reklamowe w Sklepach, takie jak: plakaty, foldery, ulotki oraz organizowane regularnie akcje konsumenckie: konkursy, loterie, kupony etc.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
250
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zalety przystąpienia do sieci
Poza doświadczeniem, naszym Partnerom Franczyzowym oferujemy korzyści finansowe w formie bonusu retrospektywnego wynikające ze współpracy z ponad 200 producentami i dostawcami, TOP ceny na blisko 100 produktów oraz korzystne warunki zakupowe. Zapewniamy obsługę naszego kluczowego dostawcy, hurtowni Marol, z zamówieniami i fakturami w formie elektronicznej oraz dostawami towaru kilka razy w tygodniu. Każdy otrzymuje wsparcie Opiekuna, rozbudowany pakiet szkoleń, pomoc przy aranżacji sklepu oraz silne wsparcia marketingowe. W ramach walki o lojalnego Klienta nasi Partnerzy dostają dwie marki własne: Dobra Nasza! i Spiżarnia Chaty, czyli 160 wysokiej jakości produktów w przystępnej cenie.
Możliwości jakie daje przystąpienie do sieci
Przynależność do sieci Chata Polska daje wiele możliwości z uwagi na wymienione formaty współpracy dopasowane do różnych potrzeb. Klient w sposób świadomy wybiera jaki biznes chce prowadzić, na jakich zasadach wsparcia, z jakimi serwisami oraz na jak długo wiąże się z nami. Staramy się namawiać Właścicieli, żeby wykorzystywali model najbardziej rozbudowany, ponieważ zapewnia on większy rozwój i przewagę konkurencyjną na rynku.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Osoba ubiegająca się powinna dysponować placówką handlową o powierzchni min. 150m2, parkingiem i odpowiednim potencjałem Klientów. Na początku analizujemy stan placówki i jej otoczenia konkurencyjnego. Następnie podpisujemy umowę wstępną i przechodzimy do projektowania sklepu oraz przygotowania kosztorysu. Po akceptacji kosztów podpisujemy ostateczną umowę franczyzową i następuje wdrożenie standardów Chaty Polskiej. W międzyczasie powstaje harmonogram otwarcia i plan wsparcia w pierwszym roku działalności.
Liczba sklepów - 205
- Średnia liczba nowych sklepów rocznie - 20;
- Przeciętna powierzchnia sprzedaży – 203m2;
- Min. powierzchnia sprzedaży – 120m2;
- Maks. powierzchnia sprzedaży – 890m2.
Franczyza Chaty Polskiej występuje w 4 formatach: VIP, Premium, Standard i Partner, dopasowanych do różnych potrzeb. Modele opierają się na blisko 20 latach doświadczenia we współpracy z Właścicielami sklepów. Klient w sposób świadomy wybiera biznes, jaki chce prowadzić i na jakich zasadach wsparcia.
Od początku współpracy Sieć gwarantuje pomoc w planowaniu sali sprzedaży, Category Managementu czy merchandisingu. Nie mamy określonych wymagań co do wysokości inwestycji, dopiero po wizycie naszego Specjalisty i inwentaryzacji obiektu, określamy wymagany poziom inwestycji. Chata Polska prowadzi szkolenia dla Pracowników. Zapewnia również szerokie wsparcie marketingowe. Już od momentu planowania otwarcia, poprzez uroczyste uruchomienie, a następnie całoroczną aktywację sprzedaży przy wykorzystaniu narzędzi bezpośrednio dopasowanych do wielkości Sklepu, jego asortymentu i specyfiki rynku lokalnego. Główne narzędzia to gazetki promocyjne oraz materiały reklamowe w Sklepach, takie jak: plakaty, foldery, ulotki oraz organizowane regularnie akcje konsumenckie: konkursy, loterie, kupony etc.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
250
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zalety przystąpienia do sieci
Poza doświadczeniem, naszym Partnerom Franczyzowym oferujemy korzyści finansowe w formie bonusu retrospektywnego wynikające ze współpracy z ponad 200 producentami i dostawcami, TOP ceny na blisko 100 produktów oraz korzystne warunki zakupowe. Zapewniamy obsługę naszego kluczowego dostawcy, hurtowni Marol, z zamówieniami i fakturami w formie elektronicznej oraz dostawami towaru kilka razy w tygodniu. Każdy otrzymuje wsparcie Opiekuna, rozbudowany pakiet szkoleń, pomoc przy aranżacji sklepu oraz silne wsparcia marketingowe. W ramach walki o lojalnego Klienta nasi Partnerzy dostają dwie marki własne: Dobra Nasza! i Spiżarnia Chaty, czyli 160 wysokiej jakości produktów w przystępnej cenie.
Możliwości jakie daje przystąpienie do sieci
Przynależność do sieci Chata Polska daje wiele możliwości z uwagi na wymienione formaty współpracy dopasowane do różnych potrzeb. Klient w sposób świadomy wybiera jaki biznes chce prowadzić, na jakich zasadach wsparcia, z jakimi serwisami oraz na jak długo wiąże się z nami. Staramy się namawiać Właścicieli, żeby wykorzystywali model najbardziej rozbudowany, ponieważ zapewnia on większy rozwój i przewagę konkurencyjną na rynku.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Osoba ubiegająca się powinna dysponować placówką handlową o powierzchni min. 150m2, parkingiem i odpowiednim potencjałem Klientów. Na początku analizujemy stan placówki i jej otoczenia konkurencyjnego. Następnie podpisujemy umowę wstępną i przechodzimy do projektowania sklepu oraz przygotowania kosztorysu. Po akceptacji kosztów podpisujemy ostateczną umowę franczyzową i następuje wdrożenie standardów Chaty Polskiej. W międzyczasie powstaje harmonogram otwarcia i plan wsparcia w pierwszym roku działalności.
Zdjęcia:
Zobacz mapę:
Tagi:
Chata Polska Sklep ogólnospożywczy
Zobacz również:

do negocjacji
Sprzedam zakład produkcji mrożonych owoców i warzyw
Spożywczy,

opublikowano 17.01.2025
Spółdzielnia Ogrodnicza " Zamvinex" sprzeda w drodze warunkowego przetargu z licytacją Zorganizowaną Część Przedsiębiorstwa.
Opis nieruchomości.
Nieruchomość gruntowa zabudowana kompleksem budynków produkcyjno-magazynowych , własne ujęcie wod...
do negocjacji
Sprzedam fermę drobiu 3-letnia stopa zwrotu doskonała inwestycja
Produkcja ,
Rolnictwo,
Spożywczy,

opublikowano 29.11.2024
Nie przegap tej okazji! To inwestycja, która łączy bieżące dochody z potencjałem wzrostu wartości nieruchomości.
Oferujemy na sprzedaż świetnie prosperującą fermę drobiu, idealną dla inwestora szukającego sprawdzonej i rentownej lokaty kapitału. Gos...

do negocjacji
Poszukuję partnera biznesowego
Spożywczy,

zaktualizowano 10.02.2025
Poszukuję partnera biznesowego do współpracy w dziedzinie produkcji, unikalnych wyrobów cukierniczo- czekoladowych oraz suplementów diety na bazie bezcukrowej gumy do żucia z ekstraktami, minerałami i witaminami.
Posiadam dwa obiekty produkcyjne o...

500 000 - 1 200 000 PLN
do negocjacji

do negocjacji

5 000 000 - 75 000 000 PLN
5 199 000 PLN

do negocjacji

do negocjacji

do negocjacji

2 300 000 PLN
60 000 PLN

495 000 PLN

75 000 000 PLN

3 500 000 PLN

10 000 000 PLN

13 500 000 PLN

1 900 000 PLN

20 000 PLN

do negocjacji

60 000 PLN

do negocjacji
2 500 000 PLN

do negocjacji

do negocjacji

do negocjacji

do negocjacji

5 100 000 PLN

do negocjacji

1 000 000 PLN

300 000 - 400 000 PLN

1 000 000 - 2 000 000 PLN

do negocjacji

do negocjacji

1 338 750 PLN

100 000 PLN

do negocjacji