Carrefour - Supermarket - market
Informacje podstawowe:
Kategoria
Franchising
Branża
Handel hurtowy i detaliczny
Województwo
mazowieckie
Miasto
Warszawa
Ulica
Targowa 72
Kwota inwestycji
do negocjacji
Zasięg przedsiębiorstwa
Cały kraj
ogłoszenie archiwalne
Dodano: 14 października 2018
ID ogłoszenia: #66
liczba wyświetleń: 1347
Ogłoszenie: Carrefour - Supermarket - market jest archiwalne, gdyż ogłoszeniodawca go nie przedłużył. Na ten moment nie ma możliwości kontaktu z ogłoszeniodawcą. Pozostaw adres mailowy jeśli chcesz być powiadomiony o aktywowaniu ogłoszenia.
Opis ogłoszenia:
Carrefour jest jednym z liderów branży detalicznej na świecie, W Polsce pod naszymi markami działa ponad 900 sklepów w 5 formatach: hipermarkety, supermarkety, sklepy osiedlowe i specjalistyczne oraz sklep internetowy.
Spółka jest operatorem ponad 650 sklepów franczyzowych działających w trzech formatach:
Express convenience - koncept przeznaczony dla sklepów o powierzchni do 250m² i lokalizacji o dużym natężeniu ruchu, np. w centrum dużych miast;
Express minimarket - oferta dla osób dysponujących sklepem o powierzchni od 100 do 500m². Koncept przeznaczony jest do lokalizacji miejskich i wiejskich;
Globi – propozycja dla osób dysponujących sklepem w małej miejscowości.
Każdy z naszych konceptów to sprawdzony pomysł na dochodowy biznes. Każdy z nich gwarantuje dostęp do zaawansowanych narzędzi wspierających firmę franczyzobiorcy, rozbudowanej logistyki, znakomitych warunków zakupowych i profesjonalnego marketingu - zarówno w skali ogólnopolskiej, jak i na rynku lokalnym.
JEDNOSTKI WŁASNE
Carrefour posiada w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych, częściowo na zasadach franczyzy, oraz sklepu internetowego. Carrefour jest również właścicielem sieci centrów handlowych, centrów logistycznych i przeładunkowych oraz stacji paliw.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
ponad 650
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zapewniamy:
- silną i znaną markę;
- sprawdzony i skuteczny koncept handlowy;
- stałe wsparcie przez cały okres współpracy;
- ogólnopolski marketing;
- doradztwo opiekuna regionalnego oraz pakiet szkoleń;
- wizualizację zewnętrzną i wewnętrzną;
- system i sprzęt informatyczny;
- pakiet otwarciowy oraz wsparcie ekipy otwarciowej;
- dobrze zorganizowaną logistykę;
- dostęp do szerokiego asortymentu, w tym produktów marki własnej Carrefour dysponuje również lokalami!
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Wymagania zależne są od formatu sklepu.
Spółka jest operatorem ponad 650 sklepów franczyzowych działających w trzech formatach:
Express convenience - koncept przeznaczony dla sklepów o powierzchni do 250m² i lokalizacji o dużym natężeniu ruchu, np. w centrum dużych miast;
Express minimarket - oferta dla osób dysponujących sklepem o powierzchni od 100 do 500m². Koncept przeznaczony jest do lokalizacji miejskich i wiejskich;
Globi – propozycja dla osób dysponujących sklepem w małej miejscowości.
Każdy z naszych konceptów to sprawdzony pomysł na dochodowy biznes. Każdy z nich gwarantuje dostęp do zaawansowanych narzędzi wspierających firmę franczyzobiorcy, rozbudowanej logistyki, znakomitych warunków zakupowych i profesjonalnego marketingu - zarówno w skali ogólnopolskiej, jak i na rynku lokalnym.
JEDNOSTKI WŁASNE
Carrefour posiada w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych, częściowo na zasadach franczyzy, oraz sklepu internetowego. Carrefour jest również właścicielem sieci centrów handlowych, centrów logistycznych i przeładunkowych oraz stacji paliw.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
ponad 650
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zapewniamy:
- silną i znaną markę;
- sprawdzony i skuteczny koncept handlowy;
- stałe wsparcie przez cały okres współpracy;
- ogólnopolski marketing;
- doradztwo opiekuna regionalnego oraz pakiet szkoleń;
- wizualizację zewnętrzną i wewnętrzną;
- system i sprzęt informatyczny;
- pakiet otwarciowy oraz wsparcie ekipy otwarciowej;
- dobrze zorganizowaną logistykę;
- dostęp do szerokiego asortymentu, w tym produktów marki własnej Carrefour dysponuje również lokalami!
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Wymagania zależne są od formatu sklepu.
Zdjęcia:
Zobacz mapę:
Tagi:
Zobacz również:
do negocjacji
Sprzedam sklep internetowy z alkoholami
Handel hurtowy i detaliczny,
Internet, e-sklepy, strony WWW,
opublikowano 18.04.2024
Na sprzedaż dochodowy sklep internetowy z alkoholami z bardzo dużymi perspektywami na przyszłość, jedna z najlepszych nazw sklepu wśród aktualnie dostępnych na rynku. Sprzedam sklep wraz z domeną i towarem.
Sklep działa i przynosi dochody. Z wiel...
do negocjacji
Startup - marki własne alkoholi rzemieślniczych (wódka, likiery, whiskey)
Handel hurtowy i detaliczny,
Produkcja ,
Spożywczy,
zaktualizowano 20.04.2024
Wystawiamy na sprzedaż spółkę w całości lub poszczególne składniki majątku.
Mamy dopracowane serie próbne (po kilkaset sztuk) rzemieślniczych alkoholi wysokoprocentowych (likiery, wódka) oraz zarejestrowaną serię znaków towarowych w PL i UE, także...
do negocjacji
Sprzedam firmę / spółkę
Handel hurtowy i detaliczny,
wielkopolskie, Poznań
opublikowano 24.04.2024
SPRZEDAM FIRMĘ
SPRZEDAM PROSPERUJĄCĄ SPÓŁKĘ, FIRMĘ HANDLOWĄ - ARTYKUŁY INSTALACYJNE, ELEKTROTECHNICZNE, ZAOPATRZENIE TECHNICZNE.
Z uwagi na planowaną emeryturę właściciela, istnieje możliwość zakupu firmy działającej od ponad 30 lat w dużym mie...
280 000 - 500 000 PLN
15 000 000 PLN
do negocjacji
3 990 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
4 950 000 PLN
8 700 000 PLN
15 000 000 PLN
1 000 000 PLN
1 900 000 PLN
160 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
do negocjacji
4 200 000 PLN
do negocjacji
1 000 000 PLN
do negocjacji
7 500 000 PLN
2 300 000 PLN
300 000 - 500 000 PLN
do negocjacji
3 000 000 PLN
do negocjacji
2 900 000 PLN
5 658 000 PLN
3 000 000 PLN
69 000 PLN
do negocjacji
900 000 PLN
400 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
400 000 PLN