Calvin Klein - Odzież
Informacje podstawowe:
Kategoria
Franchising
Branża
Moda
Województwo
mazowieckie
Miasto
Warszawa
Ulica
Połczyńska 104
Kwota inwestycji
do negocjacji
Zasięg przedsiębiorstwa
Cały kraj
ogłoszenie archiwalne
Dodano: 14 października 2018
ID ogłoszenia: #65
liczba wyświetleń: 1420
Ogłoszenie: Calvin Klein - Odzież jest archiwalne, gdyż ogłoszeniodawca go nie przedłużył. Na ten moment nie ma możliwości kontaktu z ogłoszeniodawcą. Pozostaw adres mailowy jeśli chcesz być powiadomiony o aktywowaniu ogłoszenia.
Opis ogłoszenia:
Grupa GPoland działa na rynku modowym od 1993 roku. Głównym celem firmy jest wprowadzanie na polski rynek doskonałej, markowej odzieży i dodatków znanych domów mody.
GPoland jest jedną z pierwszych agencji fashion, która stworzyła swój unikatowy model biznesowy. Jest wyłącznym przedstawicielem marek modowych z sektora premium w Polsce. GPoland w swojej ofercie posiada już ponad 70 brandów, w tym m.in: Emporio Armani, Liu Jo, Patrizia Pepe, Pinko, Furla, Calvin Klein, Ralph Lauren, Tom Tailor i wiele innych.
Calvin Klein to moda, która nie przemija – marka, która cieszy się silną pozycją na rynku od momentu pierwszej kolekcji dzięki charakterystycznemu klasycznemu stylowi połączonemu z ekstrawagancją i wyrafinowaniem.
Calvin Klein w 1968 roku wraz z przyjacielem założył firmę pod nazwą Calvin Klein. Najbardziej rozpoznawalne towary to kultowe jeansy, stylowe płaszcze oraz oryginalne i luksusowe dodatki takie jak apaszki, okulary, paski i buty z odważnie eksponowanym logo. Obecnie marka Calvin Klein, zaliczana jest do wielkiej trójki minimalistów z Nowego Jorku, którym moda zawdzięcza prosty, casualowy styl, określany mianem all-American look.
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pełny asortyment towarowy;
- brak opłat wstępnych i licencyjnych, nie pobieramy prowizji;
- know-how niezbędne do prowadzenia salonu odzieżowego;
- pomoc i doradztwo przy wyborze kolekcji, lokalizacji, negocjacjach warunków najmu oraz przy rekrutacji personelu;
- gotowy projekt salonu;
- wsparcie Brand Managerów, Visual Merchandiserów, IT, ;
- bezpłatne i regularne szkolenia z zakresu obsługi Klienta, sprzedaży oraz VM;
- własnościowy system zatowarowania
- stałe zaplecze produktowe i efektywna rotacja towaru;
- brak opłat spedycyjnych;
- profesjonalne i kompleksowe wsparcie marketingowe;
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- wybrane miasta powyżej 200 tys. mieszkańców
- galerie handlowe o odpowiadającym profilu bądź handlowe centra miast
- lokal o powierzchni 80 – 120 m2
- otoczenie, sąsiedztwo salonów wyżej pozycjonowanych marek
GPoland jest jedną z pierwszych agencji fashion, która stworzyła swój unikatowy model biznesowy. Jest wyłącznym przedstawicielem marek modowych z sektora premium w Polsce. GPoland w swojej ofercie posiada już ponad 70 brandów, w tym m.in: Emporio Armani, Liu Jo, Patrizia Pepe, Pinko, Furla, Calvin Klein, Ralph Lauren, Tom Tailor i wiele innych.
Calvin Klein to moda, która nie przemija – marka, która cieszy się silną pozycją na rynku od momentu pierwszej kolekcji dzięki charakterystycznemu klasycznemu stylowi połączonemu z ekstrawagancją i wyrafinowaniem.
Calvin Klein w 1968 roku wraz z przyjacielem założył firmę pod nazwą Calvin Klein. Najbardziej rozpoznawalne towary to kultowe jeansy, stylowe płaszcze oraz oryginalne i luksusowe dodatki takie jak apaszki, okulary, paski i buty z odważnie eksponowanym logo. Obecnie marka Calvin Klein, zaliczana jest do wielkiej trójki minimalistów z Nowego Jorku, którym moda zawdzięcza prosty, casualowy styl, określany mianem all-American look.
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pełny asortyment towarowy;
- brak opłat wstępnych i licencyjnych, nie pobieramy prowizji;
- know-how niezbędne do prowadzenia salonu odzieżowego;
- pomoc i doradztwo przy wyborze kolekcji, lokalizacji, negocjacjach warunków najmu oraz przy rekrutacji personelu;
- gotowy projekt salonu;
- wsparcie Brand Managerów, Visual Merchandiserów, IT, ;
- bezpłatne i regularne szkolenia z zakresu obsługi Klienta, sprzedaży oraz VM;
- własnościowy system zatowarowania
- stałe zaplecze produktowe i efektywna rotacja towaru;
- brak opłat spedycyjnych;
- profesjonalne i kompleksowe wsparcie marketingowe;
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- wybrane miasta powyżej 200 tys. mieszkańców
- galerie handlowe o odpowiadającym profilu bądź handlowe centra miast
- lokal o powierzchni 80 – 120 m2
- otoczenie, sąsiedztwo salonów wyżej pozycjonowanych marek
Zdjęcia:
Zobacz mapę:
Tagi:
Zobacz również:
do negocjacji
Znana marka dla zwierząt szuka wspólnika / inwestora
Handel hurtowy i detaliczny,
Internet, e-sklepy, strony WWW,
Moda,
Odzież, włókiennictwo,
Produkcja ,
Projektowanie, wzornictwo,
zaktualizowano 11.09.2024
Jedna z najbardziej znanych marek dla zwierząt w Polsce poszukuje inwestora w celu wyskalowaniu firmy i otworzenia sieci sklepów.
Biznes zwierzęcy jest jeszcze sporą niszą, natomiast zapotrzebowanie jest bardzo spore, dzięki czemu nasza firma rozw...
1 500 000 PLN
Sprzedam znaną damską markę premium istniejącą od 2011r.
Internet, e-sklepy, strony WWW,
Moda,
Odzież, włókiennictwo,
Produkcja ,
opublikowano 09.09.2024
Sprzedam wypozycjonowaną i dobrze znaną markę odzieżową z sukienkami jakości premium własnej produkcji, rozwijającą się z sukcesem na rynku już 14 lat. Marka jest znana z jakości, posiada setki tysięcy wiernych klientów, którzy cenią nasze produkty i...
do negocjacji
2 300 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
75 000 000 PLN
7 000 PLN
60 000 PLN
10 000 000 PLN
do negocjacji
99 000 PLN
do negocjacji
2 500 000 PLN
10 000 000 PLN
7 200 000 PLN
do negocjacji
5 000 000 - 75 000 000 PLN
3 180 000 PLN
150 000 PLN
do negocjacji
1 960 000 PLN
3 000 000 PLN
do negocjacji
20 000 000 PLN
100 000 - 150 000 PLN
5 000 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
4 000 000 - 7 000 000 PLN
do negocjacji
13 500 000 PLN
10 000 000 - 10 000 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
60 000 PLN
17 000 000 PLN