Eurobank - Usługi finansowe
Informacje podstawowe:
Kategoria
Franchising
Branża
Finanse, ubezpieczenia
Województwo
dolnośląskie
Miasto
Wrocław
Ulica
św. Mikołaja 72
Kwota inwestycji
do negocjacji
Zasięg przedsiębiorstwa
Cały kraj
ogłoszenie archiwalne
Dodano: 14 października 2018
ID ogłoszenia: #80
liczba wyświetleń: 1318
Ogłoszenie: Eurobank - Usługi finansowe jest archiwalne, gdyż ogłoszeniodawca go nie przedłużył. Na ten moment nie ma możliwości kontaktu z ogłoszeniodawcą. Pozostaw adres mailowy jeśli chcesz być powiadomiony o aktywowaniu ogłoszenia.
Opis ogłoszenia:
Eurobank działa na polskim rynku od września 2003 roku. Od lipca 2005 jego właścicielem jest francuska grupa Societe Generale. Od marca 2007 eurobank systematycznie rozwija sieć swoich placówek poprzez otwieranie oddziałów partnerskich w formule placówek franczyzowych w starannie wyselekcjonowanych przez Bank miejscowościach. Dążąc do ciągłego zwiększania efektywności i potencjału sprzedażowego otwieranych oddziałów stale analizujemy sytuację rynkową, jednocześnie aktualizując listę miast, gdzie nasi Partnerzy mogą rozpocząć prowadzenie własnej placówki bankowej, jak również dostosowujemy ofertę banku i systemy wsparcia do wymogów naszych Partnerów. Wszystkie placówki franczyzowe działają pod logo eurobank partner, z użyciem standardowych wizualizacji i materiałów promocyjno-informacyjnych. Placówki franczyzowe prowadzą sprzedaż produktów oferowanych przez Bank (z wyłączeniem funduszy inwestycyjnych i produktów strukturyzowanych). Oferta obejmuje m.in. kredyty gotówkowe, kredyty hipoteczne, karty kredytowe i płatnicze, lokaty terminowe, wpłaty i wypłaty gotówkowe, rachunki osobiste, przelewy, przelewy do ZUS i US. Aktualne materiały promocyjne są dostępne dla Placówek partnerskich na równi z placówkami własnymi banku przez co obie sieci sprzedaży korzystają z tego samego wsparcia marketingowego.
JEDNOSTKI WŁASNE
253
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
250
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Największymi atutami systemu partnerskiego eurobanku są:
- Stabilny, trwały i dochodowy model biznesowy pozbawiony gwałtownych zmian w zasadach współpracy;
- Stale rozwijająca się sieć placówek i Partnerów z wzrastającym udziałem multifranczyzobiorców
- Wysoki priorytet sieci franczyzowej w strategii banku
- silna marka franczyzodawcy wspierana aktywnymi, ogólnopolskimi działaniami reklamowymi;
- wieloletnie doświadczenie we współpracy z siecią franczyzową;
- oferta produktowa jednolita z siecią własną banku i pełna funkcjonalność w obsłudze Klienta;
- brak opłaty wstępnej za przystąpienie do systemu;
- niski koszt otwarcia placówki dwustanowiskowej – koszt wyposażenia placówki wynosi ok. 39 tys. (dodatkowo należy uwzględnić koszty dostosowania lokalu do wymagań banku);
- bezpieczeństwo – bank gwarantuje Partnerowi system wynagrodzeń dostosowany do zmieniających się warunków rynkowych i oferty produktowej, a w pierwszym okresie działalności placówki franczyzowej - wynagrodzenie ryczałtowe w przypadku niskiej sprzedaży;
- dochodowość - możliwość powiększenia prowizji nawet o 25% z tytułu bonusów za realizację celów wartościowych i jakościowychjednolity system informatyczny – wszystkie placówki partnerskie mają dostęp do centralnego systemu informatycznego banku i objęte są identycznym wsparciem informatycznym co placówki własne. Operacje realizowane w systemie informatycznym w placówkach partnerskich odbywają się w czasie rzeczywistym, on-line;
- stabilność współpracy - placówki partnerskie traktowane są pod względem oferty, dostępności produktów, organizacji procesów sprzedażowych na równych zasadach jak placówki własne banku;
- kompleksowe i profesjonalne wsparcie dla Partnera i placówki (opiekun w strefie, infolinia produktowa, infolinia techniczna trenerzy terenowi, terenowe wsparcie procesów jakościowych oraz specjalnie wyodrębniony Zespół ds. Franczyzy);
- wsparcie marketingowe - placówki partnerskie mają dostęp do wszelkich materiałów promocyjnych dostępnych w banku;
- budżet 12 tysięcy zł. na otwarcie placówki;
- 6 tysięcy zł. wsparcia reklamowego i marketingowego
Bank udziela finansowego wsparcia w wysokości:
- 12 tyś zł -wszystkim Partnerom którzy otworzą nową Placówkę franczyzową Euro Bank S.A.Podstawą wypłaty dofinansowania jest zawarcie Umowy Agnencyjnej z Bankiem. Otrzymane dofinansowanie nie podlega zwrotowi, pod warunkiem, że żadna ze stron nie rozwiąże ani nie wypowie Umowy w ciągu 12 miesięcy od dnia jej zawarcia.
- 6 tyś zł - wszystkim Partnerom, którzy otworzą Placówkę w miejscowości, gdzie dotychczas nie było żadnej Placówki Euro Bank S.A., do wykrzystania w ciągu 6 miesięcy od dnia otwarcia Placówki na cele marketingowe określone w Umowie.
Szczegóły nawiązania współpracy oraz otrzymania wsparcia finansowego dostępne są w Departamencie Sprzedaży Sieci Franczyzowej pod numerem telefonu +48 (71) 795 55 00
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Partner pokrywa koszty inwestycji z własnych środków. Dopuszczamy jednak możliwość sfinansowania inwestycji w otwarcie placówki ze środków pomocowych Unii Europejskiej oraz programów wsparciowych banku
Na koszty uruchomienia placówki składają się wydatki partnera na:
- dostosowanie lokalu do wymogów banku, remont, zakup alarmu, ubezpieczenie placówki; koszty szacowane indywidualnie w zależności od stanu lokalu
- wizualizację wewnętrzną: sejfy, meble, alarmy, urządzenia biurowe (faks, telefon, niszczarka, liczarka)
Minimalny koszt inwestycji w dwustanowiskową placówkę partnerską to ok. 37 tys. zł. Kwota ta uwzględnia wydatki na wyposażenie placówki (meble, sejf, wizualizacja);
Bank partycypuje w kosztach inwestycji agenta poprzez zakup sprzętu komputerowego, systemu monitoringu wizyjnego oraz elementów wizualizacji zewnętrznej. Bank ponosi także koszty związane z utrzymaniem oraz serwisowaniem przekazanego sprzętu komputerowego. Na koszt Banku odbywają się wszelkie szkolenia pracowników i franczyzobiorcy.
eurobank nie pobiera od franczyzobiorcy opłaty licencyjnej!
Poza kosztami związanymi z uruchomieniem placówki Partner jest zobowiązany do pokrywania bieżących kosztów związanych z jej funkcjonowaniem (np. koszty mediów, zatrudnienia pracowników)
Źródła dochodów Agenta:
- produkty kredytowe (pożyczki gotówkowe) – wynagrodzenie prowizyjne
- produkty bankowe (konta osobiste, karty kredytowe, limity w rachunku)
- produkty hipoteczne – wynagrodzenie prowizyjne
- produkty depozytowe – wynagrodzenie prowizyjne
- produkty rozliczeniowe – część opłat pobieranych od klientów
- wskaźniki jakościowe
- bonusy prowizyjne
Czekamy na Twoje propozycje lokalizacji placówki. Poszukujemy Partnerów we wszystkich miejscowościach powyżej 10 tys. Jesteśmy otwarci na współpracę w małych miejscowościach oraz największych miastach w Polsce, jak Warszawa, Kraków, Wrocław, Gdańsk, Katowice, Lublin, Łódź inne. Dopuszczamy lokalizację placówek partnerskich w miastach, gdzie istnieją już placówki własne. Wyślij zgłoszenie - przeanalizujemy je i wspólnie uzgodnimy lokalizację Twojej placówki!
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Standardy lokalu pod placówkę agencyjną eurobanku:
- rekomendujemy otwarcie placówki w centrum miasta i/lub przy głównej ulicy handlowej, (rynek, deptak) z witryną umożliwiającą ekspozycję reklamy
- wielkość lokalu potrzebna do otwarcia placówki agencyjnej eurobanku to min. 36 m2 sali sprzedaży (lokal powinien posiadać zaplecze)
- wejście do lokalu od strony ciągu komunikacyjnego (nie w bramie, od podwórka)
- witryna od ulicy min. 2x2m samego szkła bez krat
- jedna ze ścian placówki musi mieć nie mniej niż 4 m w lini prostej
- pobliski parking jako dodatkowy atut lokalizacji.
JEDNOSTKI WŁASNE
253
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
250
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Największymi atutami systemu partnerskiego eurobanku są:
- Stabilny, trwały i dochodowy model biznesowy pozbawiony gwałtownych zmian w zasadach współpracy;
- Stale rozwijająca się sieć placówek i Partnerów z wzrastającym udziałem multifranczyzobiorców
- Wysoki priorytet sieci franczyzowej w strategii banku
- silna marka franczyzodawcy wspierana aktywnymi, ogólnopolskimi działaniami reklamowymi;
- wieloletnie doświadczenie we współpracy z siecią franczyzową;
- oferta produktowa jednolita z siecią własną banku i pełna funkcjonalność w obsłudze Klienta;
- brak opłaty wstępnej za przystąpienie do systemu;
- niski koszt otwarcia placówki dwustanowiskowej – koszt wyposażenia placówki wynosi ok. 39 tys. (dodatkowo należy uwzględnić koszty dostosowania lokalu do wymagań banku);
- bezpieczeństwo – bank gwarantuje Partnerowi system wynagrodzeń dostosowany do zmieniających się warunków rynkowych i oferty produktowej, a w pierwszym okresie działalności placówki franczyzowej - wynagrodzenie ryczałtowe w przypadku niskiej sprzedaży;
- dochodowość - możliwość powiększenia prowizji nawet o 25% z tytułu bonusów za realizację celów wartościowych i jakościowychjednolity system informatyczny – wszystkie placówki partnerskie mają dostęp do centralnego systemu informatycznego banku i objęte są identycznym wsparciem informatycznym co placówki własne. Operacje realizowane w systemie informatycznym w placówkach partnerskich odbywają się w czasie rzeczywistym, on-line;
- stabilność współpracy - placówki partnerskie traktowane są pod względem oferty, dostępności produktów, organizacji procesów sprzedażowych na równych zasadach jak placówki własne banku;
- kompleksowe i profesjonalne wsparcie dla Partnera i placówki (opiekun w strefie, infolinia produktowa, infolinia techniczna trenerzy terenowi, terenowe wsparcie procesów jakościowych oraz specjalnie wyodrębniony Zespół ds. Franczyzy);
- wsparcie marketingowe - placówki partnerskie mają dostęp do wszelkich materiałów promocyjnych dostępnych w banku;
- budżet 12 tysięcy zł. na otwarcie placówki;
- 6 tysięcy zł. wsparcia reklamowego i marketingowego
Bank udziela finansowego wsparcia w wysokości:
- 12 tyś zł -wszystkim Partnerom którzy otworzą nową Placówkę franczyzową Euro Bank S.A.Podstawą wypłaty dofinansowania jest zawarcie Umowy Agnencyjnej z Bankiem. Otrzymane dofinansowanie nie podlega zwrotowi, pod warunkiem, że żadna ze stron nie rozwiąże ani nie wypowie Umowy w ciągu 12 miesięcy od dnia jej zawarcia.
- 6 tyś zł - wszystkim Partnerom, którzy otworzą Placówkę w miejscowości, gdzie dotychczas nie było żadnej Placówki Euro Bank S.A., do wykrzystania w ciągu 6 miesięcy od dnia otwarcia Placówki na cele marketingowe określone w Umowie.
Szczegóły nawiązania współpracy oraz otrzymania wsparcia finansowego dostępne są w Departamencie Sprzedaży Sieci Franczyzowej pod numerem telefonu +48 (71) 795 55 00
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Partner pokrywa koszty inwestycji z własnych środków. Dopuszczamy jednak możliwość sfinansowania inwestycji w otwarcie placówki ze środków pomocowych Unii Europejskiej oraz programów wsparciowych banku
Na koszty uruchomienia placówki składają się wydatki partnera na:
- dostosowanie lokalu do wymogów banku, remont, zakup alarmu, ubezpieczenie placówki; koszty szacowane indywidualnie w zależności od stanu lokalu
- wizualizację wewnętrzną: sejfy, meble, alarmy, urządzenia biurowe (faks, telefon, niszczarka, liczarka)
Minimalny koszt inwestycji w dwustanowiskową placówkę partnerską to ok. 37 tys. zł. Kwota ta uwzględnia wydatki na wyposażenie placówki (meble, sejf, wizualizacja);
Bank partycypuje w kosztach inwestycji agenta poprzez zakup sprzętu komputerowego, systemu monitoringu wizyjnego oraz elementów wizualizacji zewnętrznej. Bank ponosi także koszty związane z utrzymaniem oraz serwisowaniem przekazanego sprzętu komputerowego. Na koszt Banku odbywają się wszelkie szkolenia pracowników i franczyzobiorcy.
eurobank nie pobiera od franczyzobiorcy opłaty licencyjnej!
Poza kosztami związanymi z uruchomieniem placówki Partner jest zobowiązany do pokrywania bieżących kosztów związanych z jej funkcjonowaniem (np. koszty mediów, zatrudnienia pracowników)
Źródła dochodów Agenta:
- produkty kredytowe (pożyczki gotówkowe) – wynagrodzenie prowizyjne
- produkty bankowe (konta osobiste, karty kredytowe, limity w rachunku)
- produkty hipoteczne – wynagrodzenie prowizyjne
- produkty depozytowe – wynagrodzenie prowizyjne
- produkty rozliczeniowe – część opłat pobieranych od klientów
- wskaźniki jakościowe
- bonusy prowizyjne
Czekamy na Twoje propozycje lokalizacji placówki. Poszukujemy Partnerów we wszystkich miejscowościach powyżej 10 tys. Jesteśmy otwarci na współpracę w małych miejscowościach oraz największych miastach w Polsce, jak Warszawa, Kraków, Wrocław, Gdańsk, Katowice, Lublin, Łódź inne. Dopuszczamy lokalizację placówek partnerskich w miastach, gdzie istnieją już placówki własne. Wyślij zgłoszenie - przeanalizujemy je i wspólnie uzgodnimy lokalizację Twojej placówki!
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Standardy lokalu pod placówkę agencyjną eurobanku:
- rekomendujemy otwarcie placówki w centrum miasta i/lub przy głównej ulicy handlowej, (rynek, deptak) z witryną umożliwiającą ekspozycję reklamy
- wielkość lokalu potrzebna do otwarcia placówki agencyjnej eurobanku to min. 36 m2 sali sprzedaży (lokal powinien posiadać zaplecze)
- wejście do lokalu od strony ciągu komunikacyjnego (nie w bramie, od podwórka)
- witryna od ulicy min. 2x2m samego szkła bez krat
- jedna ze ścian placówki musi mieć nie mniej niż 4 m w lini prostej
- pobliski parking jako dodatkowy atut lokalizacji.
Zdjęcia:
Zobacz mapę:
Tagi:
Zobacz również:
150 000 - 200 000 PLN
2 300 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
60 000 PLN
150 000 PLN
10 000 000 PLN
7 200 000 PLN
4 500 000 PLN
do negocjacji
5 000 000 - 75 000 000 PLN
do negocjacji
10 000 000 PLN
5 199 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
20 000 000 PLN
3 PLN
3 950 000 PLN
1 250 000 PLN
do negocjacji
4 000 000 PLN
750 000 PLN
do negocjacji
600 000 PLN
do negocjacji
60 000 PLN
do negocjacji
820 000 PLN
3 500 000 PLN
105 000 000 PLN
20 000 - 40 000 PLN
1 000 000 PLN
do negocjacji
20 000 000 PLN