Marka odzieżowa z unikalną koncepcją w fazie rozwoju
Basic information:
Category
Sell a company
Industry
All industries
Province
podkarpackie
City
Sanok
Selling price
27 000 PLN
Company reach
Europejski
archived advertisement
Added: 13 november 2018
Offer valid until: 28 february 2019
ID of the advertisement: #260
Advertisement: Marka odzieżowa z unikalną koncepcją w fazie rozwoju is archived because the advertiser did not renew it. At the moment, there is no way to contact the advertiser. Leave your email address if you want to be notified when the advertisement is activated.
Ad description:
Informacje dotyczące marki
Głównym założeniem przy wykreowaniu brandu było spojrzenie na słowiańskie korzenie, które są akcentowane poprzez nowoczesne, graficzne wariacje rzemiosła ludowego, czyli: haft krzyżykowy, haft płaski, koronka, motywy kwiatowe z gorsetów strojów ludowych, krywulki.
Kolory marki oraz wzory to nowoczesność, to nowe spojrzenie na słowiańskie techniki rękodzieła nałożone na aktualne modowo wykroje, Obecnie brand ma w ofercie sprawdzone fasony kierowane do młodych ludzi, bluzy, bluzki, swetry, t-shirty, polo. Główną grupą docelową są kobiety i mężczyźni w wieku 18-34 lata.
Odzież kierowana jest do osób, które lubią wyróżniać się na tle ogółu jak również chcą zaakcentować swoją niezależność w stosunku do trendów.
Twarzami marki w kolekcji wiosna/lato byli modele, finaliści Top Model.
AKTYWA
Na cenę sprzedaży marki wpływają następujące aktywa:
- System identyfikacji wizualnej marki: logo, logotyp, kolorystyka, prawa autorskie
- Witryna sklepu internetowego, domena wraz z wszystkimi licencjami
- Profile: Facebook (6700 fanów) liczby fanów ciągle rosną, Instagram (3400 followersów) – liczby
fanów ciągle rosną, Pinterest, Zszywka_pl, skrzynka pocztowa w domenie i inne,
- Projekty wykorzystane i nowe wraz z prawami autorskimi
- Umowy z sponsorskie z muzykami
- Materiały marketingowe: zdjęcia, teksty, elementy grafik itd.
- Umowy z pośrednikami w sprzedaży (witryny pośredniczące)
- Umowy z sklepami stacjonarnymi
- Model obsługi dostaw
- Wartość magazynu
- Baza produkcyjna: kontakty z wykonawcami, dostawcami, webdesigneram, agencją marketingową informacje dotyczące półproduktów.
- Część zapasów pod kątem produkcji
- Kasa fiskalna, wyposażenie magazynu, zestaw wysyłkowy
PERSPEKTYWY DLA MARKI
Marka od dnia funkcjonowania (10 m-cy) cieszy się uznaniem i budzi wyłącznie dobre emocje.
Firma ma bardzo duży potencjał, wprowadzenie nowej kolekcji z nakładami na reklamę wzmocni już ugruntowaną pozycję rynkową marki. Dodatkowo obecne stany magazynu zapewnią ciągłość sprzedaży i funkcjonowania a co za tym idzie płynność firmy od dnia zakupu.
POWODY SPRZEDAŻY
Sprzedaży wynika z faktu, że właściciele nie są w stanie rozwijać dalej marki z powodów osobistych.
Głównym założeniem przy wykreowaniu brandu było spojrzenie na słowiańskie korzenie, które są akcentowane poprzez nowoczesne, graficzne wariacje rzemiosła ludowego, czyli: haft krzyżykowy, haft płaski, koronka, motywy kwiatowe z gorsetów strojów ludowych, krywulki.
Kolory marki oraz wzory to nowoczesność, to nowe spojrzenie na słowiańskie techniki rękodzieła nałożone na aktualne modowo wykroje, Obecnie brand ma w ofercie sprawdzone fasony kierowane do młodych ludzi, bluzy, bluzki, swetry, t-shirty, polo. Główną grupą docelową są kobiety i mężczyźni w wieku 18-34 lata.
Odzież kierowana jest do osób, które lubią wyróżniać się na tle ogółu jak również chcą zaakcentować swoją niezależność w stosunku do trendów.
Twarzami marki w kolekcji wiosna/lato byli modele, finaliści Top Model.
AKTYWA
Na cenę sprzedaży marki wpływają następujące aktywa:
- System identyfikacji wizualnej marki: logo, logotyp, kolorystyka, prawa autorskie
- Witryna sklepu internetowego, domena wraz z wszystkimi licencjami
- Profile: Facebook (6700 fanów) liczby fanów ciągle rosną, Instagram (3400 followersów) – liczby
fanów ciągle rosną, Pinterest, Zszywka_pl, skrzynka pocztowa w domenie i inne,
- Projekty wykorzystane i nowe wraz z prawami autorskimi
- Umowy z sponsorskie z muzykami
- Materiały marketingowe: zdjęcia, teksty, elementy grafik itd.
- Umowy z pośrednikami w sprzedaży (witryny pośredniczące)
- Umowy z sklepami stacjonarnymi
- Model obsługi dostaw
- Wartość magazynu
- Baza produkcyjna: kontakty z wykonawcami, dostawcami, webdesigneram, agencją marketingową informacje dotyczące półproduktów.
- Część zapasów pod kątem produkcji
- Kasa fiskalna, wyposażenie magazynu, zestaw wysyłkowy
PERSPEKTYWY DLA MARKI
Marka od dnia funkcjonowania (10 m-cy) cieszy się uznaniem i budzi wyłącznie dobre emocje.
Firma ma bardzo duży potencjał, wprowadzenie nowej kolekcji z nakładami na reklamę wzmocni już ugruntowaną pozycję rynkową marki. Dodatkowo obecne stany magazynu zapewnią ciągłość sprzedaży i funkcjonowania a co za tym idzie płynność firmy od dnia zakupu.
POWODY SPRZEDAŻY
Sprzedaży wynika z faktu, że właściciele nie są w stanie rozwijać dalej marki z powodów osobistych.
Photos:

Watch the video:
Watch the map:
Tags:
See also:
negotiable
negotiable
negotiable
negotiable
negotiable
3 500 000 PLN
negotiable
1 750 000 PLN
2 300 000 PLN
4 600 000 PLN
1 000 000 PLN
negotiable
1 000 000 PLN
negotiable
negotiable
negotiable
500 000 - 2 000 000 PLN
150 000 PLN
negotiable
negotiable
negotiable
negotiable
9 000 PLN
negotiable
350 000 PLN
negotiable
100 000 - 100 000 000 PLN
negotiable
negotiable
2 100 000 PLN
140 000 PLN
1 000 000 - 12 300 000 PLN
1 100 000 PLN
