JumpWorld Parki Trampolin
Basic information:
Category
Franchise
Industry
Entertainment, sports, culture
Province
śląskie
City
Zabrze
Street
Plutonowego Szkubacza 1
Investment amount
negotiable
Company reach
Cały kraj
archived advertisement
Added: 15 october 2018
ID of the advertisement: #82

Advertisement: JumpWorld Parki Trampolin is archived because the advertiser did not renew it. At the moment, there is no way to contact the advertiser. Leave your email address if you want to be notified when the advertisement is activated.
Ad description:
JumpWorld oferuje franczyzobiorcom otwarcie parku trampolin, wyposażonego w profesjonalnie zaprojektowany „świat trampolin” podzielony na strefy tematyczne takie jak: koszykówka, siatkówka, basen z gąbkami, boisko do zbijaka, strefę gladiatorów, ściankę wspinaczkową, arenę główną, Strefę „parkour” oraz tory przeszkód ninja.
Biznes tego typu można otworzyć w centrum handlowym jako rodzaj atrakcji dla klientów centrum jak i w wolnostojącej hali jako niezależny park rozrywki. Park trampolin może być również doskonałym uzupełnieniem działającego klubu fitness lub innego biznesu związanego z aktywnością fizyczną.
Parki trampolin JumpWorld to doskonałe miejsce do aktywnej zabawy dla osób w każdym wieku.
Park trampolin JumpWorld to dynamicznie rozwijający się i wysoce dochodowy biznes.
Każdy park staje się miejscem regularnie odwiedzanym przez rodziny oraz osoby prowadzące aktywny tryb życia. Biznes przynosi stabilne dochody, które rosna z roku na rok.
Twój park będzie nowoczesnym centrum zabawy dla klientów w każdym wieku w promieniu 40 km.
Koncept JumpWorld dostarcza pozytywnych emocji zarówno klientom jak i właścicielom parku.
JEDNOSTKI WŁASNE
3 Zabrze, Wrocław, Katowice.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
5 Bielsko Biała (jednostka partnerska), Radom, Września, Tarnowskie Góry, Gniezno
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Wybór odpowiedniej lokalizacji na biznes i urządzenie parku od podstaw.
- Przygotowanie projektu techniczno-ekonomicznego dla parku.
- Wyposażenie parku.
- Rekrutacja i szkolenie personelu
- Przeprowadzenie efektywnego marketingu.
- Wypracowanie przewagi konkurencyjnej.
- Pomóc w uzyskaniu różnych form finansowania (leasing, kredyt,).
- Bieżące wsparcie w prowadzeniu biznesu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Opłata licencyjna od 20 tys. zł (jednorazowa opłata),
- Nakłady inwestycyjne w projekt – od 450 za m2 parku Polska
- Comiesięczna opłata franczyzowa – od 6 proc. od obrotu parku/miesiąc,
- Comiesięczna opłata na fundusz marketingowy 2 proc. od obrotu parku/miesiąc
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Powierzchnia hali od 400 m² do 5000 m2;
- Wysokość pomieszczenia do sufitu (konstrukcji) ≥ 5,5 m;
- Personel ≥ 7 osób;
- Nakłady inwestycyjne ≥ 450 zł/m²;
- Lokalizacja – centra handlowe lub hale wolnostojące z komunikacją publiczną;
- Hala ocieplona spełniająca warunki do prowadzenia działalności rekreacyjno-sportowej;
- Przestrzeganie standardów prowadzenia biznesu zgodnie z umową licencyjną oraz podręcznikiem operacyjnym.
Biznes tego typu można otworzyć w centrum handlowym jako rodzaj atrakcji dla klientów centrum jak i w wolnostojącej hali jako niezależny park rozrywki. Park trampolin może być również doskonałym uzupełnieniem działającego klubu fitness lub innego biznesu związanego z aktywnością fizyczną.
Parki trampolin JumpWorld to doskonałe miejsce do aktywnej zabawy dla osób w każdym wieku.
Park trampolin JumpWorld to dynamicznie rozwijający się i wysoce dochodowy biznes.
Każdy park staje się miejscem regularnie odwiedzanym przez rodziny oraz osoby prowadzące aktywny tryb życia. Biznes przynosi stabilne dochody, które rosna z roku na rok.
Twój park będzie nowoczesnym centrum zabawy dla klientów w każdym wieku w promieniu 40 km.
Koncept JumpWorld dostarcza pozytywnych emocji zarówno klientom jak i właścicielom parku.
JEDNOSTKI WŁASNE
3 Zabrze, Wrocław, Katowice.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
5 Bielsko Biała (jednostka partnerska), Radom, Września, Tarnowskie Góry, Gniezno
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Wybór odpowiedniej lokalizacji na biznes i urządzenie parku od podstaw.
- Przygotowanie projektu techniczno-ekonomicznego dla parku.
- Wyposażenie parku.
- Rekrutacja i szkolenie personelu
- Przeprowadzenie efektywnego marketingu.
- Wypracowanie przewagi konkurencyjnej.
- Pomóc w uzyskaniu różnych form finansowania (leasing, kredyt,).
- Bieżące wsparcie w prowadzeniu biznesu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Opłata licencyjna od 20 tys. zł (jednorazowa opłata),
- Nakłady inwestycyjne w projekt – od 450 za m2 parku Polska
- Comiesięczna opłata franczyzowa – od 6 proc. od obrotu parku/miesiąc,
- Comiesięczna opłata na fundusz marketingowy 2 proc. od obrotu parku/miesiąc
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Powierzchnia hali od 400 m² do 5000 m2;
- Wysokość pomieszczenia do sufitu (konstrukcji) ≥ 5,5 m;
- Personel ≥ 7 osób;
- Nakłady inwestycyjne ≥ 450 zł/m²;
- Lokalizacja – centra handlowe lub hale wolnostojące z komunikacją publiczną;
- Hala ocieplona spełniająca warunki do prowadzenia działalności rekreacyjno-sportowej;
- Przestrzeganie standardów prowadzenia biznesu zgodnie z umową licencyjną oraz podręcznikiem operacyjnym.
Photos:
Watch the video:
Watch the map:
Tags:

980 000 PLN

75 000 000 PLN

10 000 000 PLN

13 500 000 PLN

5 000 000 - 75 000 000 PLN

negotiable

negotiable

negotiable

negotiable

3 500 000 PLN

negotiable

negotiable

105 000 000 PLN

14 454 300 PLN

negotiable

negotiable
negotiable

1 092 760 PLN

1 338 750 PLN

negotiable

20 000 000 PLN

negotiable

5 100 000 PLN

negotiable
2 500 000 PLN

1 750 000 PLN

9 900 000 PLN

1 000 PLN

400 000 PLN

negotiable

45 000 000 PLN

negotiable