BLOG
Nasz portal pomaga przedsiębiorcom w znalezieniu Inwestorów oraz prezentuje ciekawe formy inwestycji

Calvin Klein - Odzież

Basic information:

Category Franczyza
Industry Moda
Province mazowieckie
Street Połczyńska 104
Investment amount negotiable
Company reach Cały kraj
archived advertisement
Added: 14 października 2018

ID of the advertisement: #65
number of views: 1603

Advertisement: Calvin Klein - Odzież is archived because the advertiser did not renew it. At the moment, there is no way to contact the advertiser. Leave your email address if you want to be notified when the advertisement is activated.










Ad description:

Grupa GPoland działa na rynku modowym od 1993 roku. Głównym celem firmy jest wprowadzanie na polski rynek doskonałej, markowej odzieży i dodatków znanych domów mody.

GPoland jest jedną z pierwszych agencji fashion, która stworzyła swój unikatowy model biznesowy. Jest wyłącznym przedstawicielem marek modowych z sektora premium w Polsce. GPoland w swojej ofercie posiada już ponad 70 brandów, w tym m.in: Emporio Armani, Liu Jo, Patrizia Pepe, Pinko, Furla, Calvin Klein, Ralph Lauren, Tom Tailor i wiele innych.

Calvin Klein to moda, która nie przemija – marka, która cieszy się silną pozycją na rynku od momentu pierwszej kolekcji dzięki charakterystycznemu klasycznemu stylowi połączonemu z ekstrawagancją i wyrafinowaniem.

Calvin Klein w 1968 roku wraz z przyjacielem założył firmę pod nazwą Calvin Klein. Najbardziej rozpoznawalne towary to kultowe jeansy, stylowe płaszcze oraz oryginalne i luksusowe dodatki takie jak apaszki, okulary, paski i buty z odważnie eksponowanym logo. Obecnie marka Calvin Klein, zaliczana jest do wielkiej trójki minimalistów z Nowego Jorku, którym moda zawdzięcza prosty, casualowy styl, określany mianem all-American look.

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pełny asortyment towarowy;
- brak opłat wstępnych i licencyjnych, nie pobieramy prowizji;
- know-how niezbędne do prowadzenia salonu odzieżowego;
- pomoc i doradztwo przy wyborze kolekcji, lokalizacji, negocjacjach warunków najmu oraz przy rekrutacji personelu;
- gotowy projekt salonu;
- wsparcie Brand Managerów, Visual Merchandiserów, IT, ;
- bezpłatne i regularne szkolenia z zakresu obsługi Klienta, sprzedaży oraz VM;
- własnościowy system zatowarowania
- stałe zaplecze produktowe i efektywna rotacja towaru;
- brak opłat spedycyjnych;
- profesjonalne i kompleksowe wsparcie marketingowe;


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- wybrane miasta powyżej 200 tys. mieszkańców
- galerie handlowe o odpowiadającym profilu bądź handlowe centra miast
- lokal o powierzchni 80 – 120 m2
- otoczenie, sąsiedztwo salonów wyżej pozycjonowanych marek

Photos:

Obejrzyj wideo:

Tags:

Calvin Klein odzież



All rights reserved. © 2025 DEALDONE
Design and realization: sitebysite.pl